مقالات

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور و پله برقی سال 1400

حضور شرکت آریان آسانسور در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور و پله برقی تهران سال 1400

پنجم لغایت هشتم آذر ماه دهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های تهران با حضور شرکت‌های بزرگ صنعت آسانسور کشور دایر گردید. شرکت آریان آسانسور اولین و بزرگترین تولیدکننده تابلوفرمان میکروپروسسوری آسانسور نیز پس از گذشت 4سال، در سالن 35 میزبان بازدیدکنندگان گرامی بود. آریان آسانسور در این نمایشگاه بسیار پر قدرت و توانمند ظاهر شد و توانست با ارائه محصولات و تکنولوژی های جدید جایگاه تاثیرگزار خود در صنعت آسانسور را تثبیت نماید.

    1. شرکت آریان آسانسور در دهمین نمایشگاه صنعت آسانسور و صنایع وابسته محصولات و تکنولوژی‌های آسانسوری جدیدی را ارائه نمود که بسیار مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان و فعالان این صنعت قرار گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به اختصار به موارد زیر اشاره نمود:

      1. سیستم non-stop که موجب ادامه فعالیت آسانسور به صورت عادی در هنگام قطعی برق می‌شود. یا به عبارتی آسانسور در مواقع قطع برق به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد.
      2. سیستم مشاهده، کنترل و عیب‌یابی آسانسور از راه دور (سیستم IoT آریان آسانسور)
      3. استفاده از سیستم فول سریال به منظور کاهش سیمکشی شستی های احضار و کابین، نصب آسان و سریع، عیب یابی در کوتاه ترین زمان ممکن
      4. سیستم‌های مبتنی بر نسل جدید تابلوهای فرمانADVANCE All in One و ADVANCE Integrated جهت نیل به بهترین کیفیت، سرعت و حرکت شیرجه‌ای در کنار حجم بسیار کوچک تابلو و قیمت کاملا رقابتی
      5. محصول آلمانی اشتارک با حد اکثر سرعت 16 متر برثانیه و 128 توقف و توان 90 کیلو وات
      6. موتور آسانسور بلولایت در دو مدل دیسکی و بشکه‌ای (برای پروژه های MRL) در سرعت ها و طرفیت های متنوع برای نیازهای متفاوت مشتریان

 

دست پر آریان آسانسور در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور تهران

حضور آریان آسانسور در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور تهران ابعاد مختلفی داشت که در اینجا به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

آریان آسانسور در نمایشگاه صنعت آسانسور 1400 محصولات متنوع، جدید و تکنولوژی های نوینی را رونمایی کرد که در نوع خود منحصر به فرد بودند و می توانند در صنعت آسانسور بسیار تاثیر گذار باشند. آریان آسانسور همواره پرچمدار نوآوری و تکنولوژی های جدید در کشور بوده و تلاش نموده تا به صنعت آسانسور از این طریق خدمت کند.

در اینجا به معرفی مختصر برخی محصولات آریان آسانسور در دهمین نمایشگاه صنعت آسانسور می‌پردازیم:

تابلو فرمان اشتارک (Stark)

پکیج الکتریکال اشتارک با بهره گیری از برد قدرتمند اشمرسال و درایو زیلابگ آلمان جایگزین محصول قبلی کلمورگن شد. البته با کیفیت و امکانات بسیار بیشتر و قیمت بسیار مناسب تر. این تابلو فرمان می تواند تا 160 توقف را پشتیبانی نماید و سرعتی تا 16 متر بر ثانیه را ارائه دهد. حداکثر توانی که این تابلو فرمان پشتیبانی می‌کند 90 کیلو وات است.

تابلو فرمان Full Serial (فول سریال)

محصول دیگری که شرکت آریان آسانسور در دهمین نمایشگاه صنعت آسانسور تهران ارائه کرد محصول فول سریال بود. تابلو فرمان Full Serial با بهره گیری از تکنولوژی  Can-BUS سیمکشی بین پنل های آسانسور را به 4 رشته سیم کاهش می‌دهد. استفاده از این تکنولوژی باعث سهولت سیم کشی، راه اندازی آسان، عیب یابی راحت و سریع و کاهش خرابی در آسانسور می گردد.

تابلو فرمان ADVANCE All in One (آرپک)

تابلو فرمان ADVANCE All in One که با نام تجاری تابلو فرمان آرپک شناخته می‌شود با ابعاد کوچک و حمل آسان و طراحی مدرن و هزینه مناسب برای رقابت با محصول آرکیوب شرکت آرکل ترکیه عرضه شد.

تابلو فرمان ADVANCE Non Stop

تابلو فرمان ADVANCE Non Stop با توجه به قطعی‌های مکرر برق در ماه‌های اخیر طراحی و تولید شد. با تابلو فرمان ADVANCE Non Stop دیگر هنگام قطع برق، آسانسور شما از کار نمی افتد و به حرکت عادی خود ادامه می‌دهد به طوری که کاربران آن به هیچ وجه متوجه قطعی برق نخواهند شد. تا پیش از این آسانسورها با نجات اضطراری نهایتا شما را به نزدیک ترین طبقه می‌رساندند.

اما حالا تنها با بهره گیری از یک یو پی اس پس از قطعی برق آسانسور شما پس از یک توقف کوتاه مجددا راه اندازی می شود و تا حداقل صد استارت دیگر به کار خود ادامه می دهد. لازم به ذکر است که این تابلو فرمان به صورت تک فاز نیز راه اندازی می گردد.

تابلو فرمان ADVANCE Integrated (آریس)

تابلو فرمان ADVANCE Integrated که از آن اختصارا تابلو فرمان آریس هم نام برده می‌شود محصولی با طراحی ترکیبی از درایو VVVF ، برد کنترلی و سیستم نجات اضطراری در یک پکیج می‌باشد. کیفیت حرکتی عالی و روان به لطف حرکت شیرجه‌ای، نصب و راه اندازی آسان از جمله برتری های این محصول می‌باشد.

سیستم کنترل از راه دور آسانسور Arian IoT

از جمله مباحث روز تکنولوژی دنیا بحث ارتباط وسایل با اینترنت و یا همان اینترنت اشیاء می باشد.  یکی از مهمترین قسمت های ساختمان آسانسور می باشد که از کار افتادن آن سبب بروز مشکلات و سختی های زیادی برای ساکنین آن خواهد شد. دسترسی شرکت آسانسوری و تابلو ساز به اسانسور از طریق اینترنت می تواند در زمان های بروز خرابی بسیار به رفع اشکال و راه اندازی مجدد آسانسور کمک شایانی کند.
با سیستم IoT آریان آسانسور شرکت تعمیر نگهداری و واحد پشتیبانی آریان می‌توانند به تابلو فرمان‌های نصب شده خود دسترسی یابد و با امکانات بسیاری که این سیستم به شما می‌دهد مشکلات و خرابی‌های احتمالی را حتی بدون مراجه به پروژه بر طرف کند.

تابلو فرمان +hp

تابلو فرمان اچ پی پلاس به عنوان یک محصول اکونومی اما با کیفیت شرکت آریان آسانسور به شمار می رود که با استقبال خوبی از جانب خریداران مواجه شد. حتما در آینده خبرهای زیادی از این محصول خواهید شنید.

تابلوفرمان SBT

تابلو فرمان اس بی تی نیز همانند تابلو فرمان اچی پی پلاس یک محصول ارزان قیمت اما با کیفیت برای پروژه های کوچک به شمار می‌رود و در دسته محصولات اقتصادی آریان آسانسور قرار دارد. همانطور که مطلع هستید درایو SBT این محصول ساخت ایران است و برد اصلی تابلو فرمان اس بی تی، برد ECO Main S1 دارای ویژگی های متعدد و کاربردی می‌باشد. در این کنترلر عملکرد کنترل فاز، مدارات تغذیه ترمز و فن توسط برد اصلی انجام می‌گیرد.

تصاویری از آریان آسانسور در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور و پله برقی تهران 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *